Sony Ericsson W980 zwart, bruin, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson W980 zwart, bruin, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Y2 14-01-2010

Fijn apparaat, geweldig geluid met veel gibabites. Voor foto;s is ie minder geschikt. je zit nl gauw met je vinger voor de lens.Makkelijk in gebruik. De buitenkant is wel gevoellig voor krassen

Ron69 04-01-2010

(Simlockvrij) toestel bij Telfort prepaidactie.
Prima telefoon. Uitstekend bel- en muziekgeluid, 8Gb geheugen, sms-invoer en heldere menustructuur.

Minpunten: Geheugen niet uitbreidbaar, video geen Youtubekwaliteit. Frontdisplay staat gelockt altijd op muziekspeler. Bij voller geheugen neemt snelheid van het menu af.

DaShop72 17-11-2009

Een zeer prettig apparaat! Een andere reviewer vindt de menustructuur niet logisch en intuïtief maar ik ben het daar niet mee eens. Ik gebruik hem vooral om te bellen & sms-en maar als walkman klinkt hij ook erg goed. Heeft ook een erg handige sneltoets waardoor je direct bij "nieuwe events" terecht komt: gemiste oproep of sms, een herinnering etc of met een minimaal aantal stappen bv je bluetooth kan activeren.

Als je overigens bij instellingen je 3G netwerk uitzet (als je die niet nodig heeft) levert dit je een extra dag standbye-tijd op!

De enige dat tegenvalt is dat de telefoon wat dikker is dan ik verwacht had maar ik had hiervoor dan ook een Motorola Razor en die was wel heel plat.

Al met al een echte aanrader!

Frank1414 09-03-2009

Dit is een heel mooi toestel met zeer veel mogelijkheden. De gebruiksvriendelijkheid vind ik uitstekend. Vooral de combinatie walkman - telefoon vind ik erg fijn. Er kan erg veel muziek op en hij klinkt fantastisch. Met de bijgeleverde software kun je heel eenvoudig cd's of muziek op je computer via de PC naar je telefoon ovebrengen. Op het ogenblik heel goedkoop via internet te koop.

natalie 21-09-2008

Een van de weinige klaptoestellen die mij aanspreekt op dit moment. Het is allemaal schuif wat de klok slaat en ik ben er niet van gecharmeerd. Het lijkt wel of de klaptoestellen er een beetje uitgaan, wat ik erg jammer vind. Dit toestel heeft een mooi geluid en die oordingen kan je tenminste passend in je oren stoppen in tegenstelling tot die standaard dingen die er bij mij altijd uit vallen! Mooi strak en slank toestel met mooi groot beeldscherm. Ik vind hem wat langzaam, maar het is niet storend. Als je de revieuws bekijkt op you-tube laat dat zien dat je de radio kan afspelen zonder de oortjes te gebruiken maar dit kan ik met mijn toestel niet? Ligt dit aan de provider? Of het land waar hij uit is gebracht? Ik moet er weer 2 jaar mee verder en ik heb voor het eerst het gevoel dat ik het met dit toestel wel 2 jaar ga uithouden. Veel snufjes en leuke dingetjes, bovendien mooi van uiterlijk.

grindplanet 11-09-2008

ik heb de vodafone uitvoering met software branding van vadofone.
hij doet waar hij voor gemaakt is: Walkman. te gek geluid. de in-ears die er bij zitten zijn niet echt mijn ding, zo afgesloten van de wereld. gebruik mijn eigen hoofdtelefoon. subliem geluid in ieder geval. en ik ben best wel kritisch wat dat betreft, ik ben muzikant.

camera zit op een vervelende plek, moet je rekening mee houden met foto's maken. aan de andere kant zie je altijd op het scherm wat je doet, dus ook of je je vingers ervoor houd :) en de 3 MPx valt wel wat tegen. maar het is nou eenmaal een walkman :)
performance van de telefoon vind ik ok. ik had hiervoor een HTC s710, die ik erg traag vond, vooral bij uitschuiven toetsenbord. de sony reageert vrij snel, niet tot irritatie iig, wat ik wel had bij de HTC.
menustructuur vind ik niet erg logisch en inventief. kan ook komen door Vodafone, is immers aangepast.
internetten is lekker snel en de cursor reageert ok.
bij degelijkheid heb ik een 6 gegeven, het achterklepje wil nog wel eens loslaten. ga hier nog wel voor terug, misschien heb ik een maandagmorgen model :)

meegeleverde software voor op de computer: functioneel maar traag. synchroniseren gaat goed en het updaten van de software ook.
meegeleverde accessoires: kabel tulp-uitgang (voor stereo), kabel USB, kabel handsfreeset (waar elke 3,5 mm hoofdtelefoon op kan worden aangesloten), adapter/lader. en de in-ear hoofdtelefoon met verschillende maten van rubber, zodat mensen met grote en met kleine gehooringangen het kunnen gebruiken. allemaal ok.

telefoon met een hoog gadget gehalte, je kunt met het bewegen van je arm het volume harder en zachter zetten. dit staat nog wel in de kinderschoenen, reageert niet altijd lekker, maar is wel een leuke gadget :)

al met al een tevreden gebruiker.

Cheer 15-08-2008

Ik heb het toestel een paar dagen maar vind het geen fijn toestel. Een sms verschijnt met tekst en al bij binnenkomst op het scherm aan de voorkant, dit vind ik waardeloos en kan het ook niet veranderen.
Verder zit de camara op een vervelende plaats en moet je er heel erg om denken dat je vinger er niet voor zit. Ondanks de 3.2 megapixel camera vind ik de foto's niet goed. De beeldkwaliteit is slecht. Het geluid voor een echte muziektelefoon is bar en bar slecht. Heel blikkerig geluid. Ik had hiervoor de sony ericson W810 i, waarvan het geluid stukken beter was. Ik ga hem dus binnen de 7 zichtdagen weer terugsturen. En zal me dan eens goed laten voorlichten voor ik een nieuwe uitzoek. Al wordt het zekers weer een sony ericson. Dat is me (op dit toestel na) altijd goed bevallen.